تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طیبی:اعتراضم به صحنه اول بود

 کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت:خوشحالم که در خانه استقلال به پیروزی رسیدیم. 

به گزارش کاپ، محمد طیبی پس از بازی تیمش مقابل استقلال تهران درباره اخراجش از زمین اظهار داشت: در برخورد اول خطایی انجام ندادم اما در برخورد دوم کارتم درست بود. اعتراضم به صحنه اول بود که با استقلالی برخورد نداشتم.

 وی افزود:بازی خوبی بود.خوشحالم که در خانه استقلال به پیروزی رسیدیم. این برد را به مردم خوزستان تقدیم می کنم.به هر حال وقتی شما هم 8 ماه پول نگیرید روحیه‌ای برایتان نمی‌ماند و این مسئله روی همه ما تاثیر گذاشته است. درآمد ما از فوتبال است اما 8 ماه پول نگرفته‌ایم. البته قول‌هایی به ما داده شده همانطور که از اول فصل قول‌هایی دادند اما اتفاقی نیفتاده است. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طیبی:اعتراضم به صحنه اول بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..