تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت شهری قزوین با محدودیت منابع مواجه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیدسعید شاهرخی بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار قزوین و جمعی از مدیران شهرداری در سالن جلسات استانداری قزوین اظهار داشت: شهرداری خدمات بسیاری به شهروندان ارائه می‌کند و چشم امید مردم به این خدمات است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنند، بیان کرد: خوشبختانه شهرداری قزوین در حوزه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده این امر در حالی است که در مجموعه مدیریت شهری محدودیت‌های بسیاری وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: از جمله عوامل مهم و اساسی در زمینه موفقیت مجموعه شهرداری قزوین می‌توان به حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر از برنامه‌ها و طرح‌ها اشاره کرد.

شاهرخی با بیان این مطلب که شهروندان در تمام طول عمر خود از خدمات شهرداری بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: عملکرد شهرداری همواره مورد قضاوت عموم مردم قرار می‌گیرد چرا که مردم با این نهاد تعامل و ارتباط زیادی دارند.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ شهرنشینی عنوان کرد: تقویت فرهنگ شهرنشینی و رعایت حقوق شهروندی دو اصل مهم در برطرف کردن مشکلات شهری به شمار می‌رود که باید در اولویت قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بر اهمیت ایجاد اعتماد عمومی توسط مدیران و مسئولان شهری تاکید کرد.

شاهرخی با بیان این مطلب که اساس کار در مجموعه مدیریت شهری باید براساس تخصص باشد، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اتلاف منابع محدود باید مجموعه مدیریت شهری براساس اندیشه و تخصص اقدام کنند تا برنامه‌ها براساس هدف‌گذاری اجرا شود.

وی بیان کرد: با توجه به ارتباط مستمر شهروندان با مجموعه شهرداری، تکریم ارباب رجوع باید در اولویت و سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد چراکه اهمیت رضایت مردم در صدر امور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت شهری قزوین با محدودیت منابع مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..