تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق حرفه ای به لامپ های معابر عمومی رحم نکرد

پلیس شهرستان تربت جام سارق حرفه ای را در حال سرقت لامپ های معابر عمومی در تربت جام دستگیر کرد.

سارق حرفه ای به لامپ های معابر عمومی هم رحم نکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:در پی گزارش سرقت لامپ های معابر عمومی سطح شهرستان تربت جام موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه ساعت 2 بامداد دیروز ماموران کلانتری 12این فرماندهی هنگام گشت زنی در خیابان اقبال لاهوری سارق را که در حال سرقت لامپ ها بود مشاهده و او را قبل از فرار دستگیر کردند.

سرهنگ محمد یزدانی تصریح کرد : متهم معتاد 28 ساله به نام مجید که به تازگی از زندان آزاد شده است پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های به عمل آمده به 4فقره سرقت لامپ ها و چشمی دوربین های مدار بسته در معابر عمومی اعتراف کرد.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از این سارق حرفه ای در پلیس آگاهی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت، موارد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق حرفه ای به لامپ های معابر عمومی رحم نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..