تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ واحد تولیدی آلاینده در استان اردبیل تعطیل شد

۵ واحد تولیدی آلاینده در استان اردبیل تعطیل شد

محمد خداپرست نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی محیط زیست استان اردبیل نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و جلوگیری از فعالیت واحدهای تولیدی آینده است که در این زمینه 5 واحد تولیدی آلاینده تعطیل شده و نظارت بر فعالیت واحدهای تولید آلاینده همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر 8 واحد آلاینده تولیدی در استان اردبیل شناسایی شده است افزود: تذکرات لازم در این زمینه برای استانداردسازی فعالیت واحدهای تولیدی انجام شده تا بتوانند با استانداردسازی واحدهای خود فعالیتشان را تسهیل بخشند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل ضمن گرامیداشت 29 دی ماه، روز هوای پاک گفت: به مناسبت روز هوای پاک برنامه‌های مختلفی در اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم گام بزرگی در سالم‌سازی هوا در سطح استان برداریم و زمینه سلامتی مردم را مهیا سازیم.

خداپرست بیان کرد: یکی از راهکاری اساسی برای جلوگیری از آلودگی هوا افزایش سرانه فصای سبز است که در سال 94 سرانه فضای سبز استان اردبیل 9.49 متر مربع بوده که هنوز با میانگین کشوری که 12 متر مربع است، فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی از فعالیت 8 مرکز معاینه فنی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 4 مرکز در استان اردبیل فعالیت می‌کنند و بقیه نیز در شهرستان‌ها برای جلوگیری از آلودگی هوا گام اساسی برداشته‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: براساس اعلام کشوری شکار از 13 آذر ماه در نقاط مختلف کشور ممنوع شده و با تلاش دستگاه‌های مربوط و مسئولان استانی 285 شکارچی غیرمجاز در اردبیل دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

خداپرست گفت: یکی از برنامه‌های اساسی محیط زیست استان اردبیل تجهیز سایت مارال و سایت آهو است که هم‌اکنون تعداد آهوها دو برابر افزایش یافته و به 32 مورد رسیده است و تعداد مارال‌ها نیز در سایت فندوق‌لو 26 مورد است که در این زمینه اکیپ مخصوص دامپزشکی برای حفاظت از مارال‌ها و آهوها اقدامات اساسی انجام می‌دهند.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ واحد تولیدی آلاینده در استان اردبیل تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..