تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه: در نشست آستانه در سطح فنی شرکت می کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد ترکیه در نشست آستانه در سطح فنی و نه در سطح وزراتی شرکت خواهد کرد. 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المیادین، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه با تاکید بر اینکه نشست آستانه جنبه فنی دارد، اعلام کرد ترکیه در این نشست در سطح فنی و نه در سطح وزراتی شرکت خواهد کرد.

این سخنگو افزود: ترکیه و روسیه بر لزوم مشارکت آمریکا در نشست آستانه در مورد سوریه تاکید دارند.

همچنین لحظاتی پیش خبرگزاری اینترفاکس اعلام کرد آمریکا به عنوان ناظر در مذاکرات آستانه شرکت خواهد کرد.

این خبرگزاری اعلام کرد در مذاکرات آستانه نمایندگان 14 گروه مخالف شرکت خواهند کرد و آمریکا نیز به عنوان ناظر در این مذاکرات حاضر خواهد شد.

علاوه بر این ، الکسی بوروداوکین، نماینده دائم روسیه در مقر سازمان ملل در ژنو گفت: ما برای دفتر استفان دیمیستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه دعوتنامهای جهت شرکت در مذاکرات آستانه فرستادیم و تصمیم گرفته شده که رمزی عزالدین رمزی، معاون دیمیستورا در این مذاکرات شرکت کند.

همچنین بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل رئیس هیئت دولت سوریه در مذاکرات آستانه شد.

محمد علوش، فرمانده جیش الاسلام نیز ریاست هیئت مخالفان سوریه در مذاکرات آستانه را برعهده خواهد داشت.

مذاکرات صلح آستانه قرار است 23 ژانویه برگزار شود. این مذاکرات جایگزین مذاکرات ژنو نخواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه: در نشست آستانه در سطح فنی شرکت می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..