تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ‌ویسی: از منصوریان عذرخواهی کردم

کد خبر: ۴۶۳۳۶۱

۸۴۱  بازدید

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از بازی نیز گفته بودم که مقابل استقلال به برتری خواهیم رسید.

خبرگزاری تسنیم: وحید شیخ‌ویسی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: ما به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم و با بستن نقاط قوت استقلال این تیم را مجبور کردیم به توپ‌های بلند روی بیاورد. خدارا شکر با استفاده از موقعیت‌های خود توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: من قبل از بازی گفته بودم که حتماً مقابل استقلال به پیروزی می‌رسیم. خدا را شکر خدا نیز امروز همراه ما بود تا توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود. البته مقداری هم شانس با ما یار بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص ناراحتی علیرضا منصوریان از وقت تلف کردن‌های او عنوان کرد: من بعد از بازی به خود منصوریان هم گفتم که از ناحیه لگن و کتف دچار آسیب‌دیدگی شده بودم، اما اگر باز هم حرکات من باعث سوءتفاهم برای او شده است، از وی عذرخواهی می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ‌ویسی: از منصوریان عذرخواهی کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..