تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف اسید فولیک برای همه زنان جوان لازم است

به اعتقاد کارشناسان سلامت، بیشتر مکمل‌ها و ویتامین‌های موجود می‌توانند برای سلامتی خطرناک باشند. اما در این میان یک استثنای مهم وجود دارد و آن توصیه به مصرف اسید فولیک برای زنانی است که قصد بارداری دارند

اسید فولیک مکمل مورد نیاز بدن

به گفته کارشناسان سلامت، تمام زنانی که در سن بارداری هستند حتی اگر قصد بارداری در آینده نزدیک ندارند، باید به طور روزانه از مکمل فولیک اسید مصرف کنند.

در این بررسی تاکید شده است بیشتر زنان میزان روزانه فولات توصیه شده را از رژیم غذایی‌شان دریافت نمی‌کنند و به همین دلیل لازم است که مکمل اسید فولیک مصرف شود.

به گفته کارشناسان، مصرف فولات می‌تواند از بروز متداول‌ترین نارسایی‌های مادرزادی همچون نقص لوله عصبی که بر رشد مغز، جمجمه و ستون فقرات تاثیر گذاشته و به معلولیت و حتی مرگ منجر می‌شود جلوگیری کند.

به گزارش ساینس الرت، کارشناسان توصیه می کنند زنان در سنین بارداری باید به طور روزانه از 0.4 تا 0.8 میلی‌گرم مکمل اسید فولیک مصرف کنند.

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف اسید فولیک برای همه زنان جوان لازم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..