تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس و بزرگترین اشتباه تراکتورسازی

امیر قلعه نویی پس از انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس در صحبتی به دستیارانش گفته بود تراکتور مرتکب بزرگترین اشتباه خود در این فصل شده است.

 انفجار بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس

برای سرمربی تراکتورسازی که تیمش جدی ترین رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی این فصل بوده هیچ چیزی بدتر از اینکه مهره های مهم تیمش را از دست بدهد نیست به خصوص زمانی که آنها را در تیم رقیب اصلی پرسپولیس ببیند.اما ماجرای سروش پایان کار نبود. قلعه نویی زمانی متوجه شد این وضعیت ممکن است تبدیل به جدی ترین بحران تیمش شود که متوجه شد چند بازیکن دیگر نیز در تیمش حضور دارند که تمایل دارند در نقل و انتقالات راهی پرسپولیس شوند. او سرمربی تراکتور است و به خوبی از آخرین وضعیت بازیکنانش اطلاع دارد. به گوش امیر رسیده بود که چند بازیکن در تیمش هستند که حتی مذاکراتی نیز با پرسپولیس انجام دادند و این موضوع در نهایت باعث شد سرمربی تراکتور اولتیماتومی جدی خطاب به مسئولان این باشگاه درباره ممنوعیت حضور بازیکنان تیمش در پرسپولیس اعلام کند.

پس از آنکه سعید آقایی به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان تراکتور تصمیم گرفت به پرسپولیس برود قلعه نویی به مدیران این باشگاه هشدار داد که حضور بازیکنان این تیم در تراکتور به قیمت از دست رفتن قهرمانی برای آنها تمام خواهد شد. پس از این نیز آجرلو مدیرعامل تراکتور شخصا وارد ماجرا شد و پس از برگزاری جلسه ای با سعید آقایی این بازیکن را از حضور در پرسپولیس منصرف کرد تا آقایی نیز امروز به صورت رسمی به قلعه نویی اعلام کند در تراکتور می ماند. اما اولتیماتوم جدی قلعه نویی به باشگاه در چند روز اخیر تاثیر گذار بوده چرا که این باشگاه موفق شده بازیکنان دیگری که در حال مذاکراه با پرسپولیس بودند را نیز از حضور در این باشگاه منصرف کند.

منبع: خبر ورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس و بزرگترین اشتباه تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..