تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روشی خانگی برای سفید کردن دندان

تمام افراد خواهان داشتن دندان هایی سفید و مرتب هستند.برای داشتن دندان های سفید روش های مختلفی وجود دارد.استفاده از مواد شیمیایی که حتما باید توسط دندانپزشک انجام شود تنها یکی از این روش هاست.اما روش های خانگی هم برای رسیدن به این خواسته وجود دارد که عوارضی هم به دنبال نخواهند داشت.در این مطلب قصد داریم شما را با این روش ها آشنا نماییم.

برای خود مقداری روغن نعناع دوآتشه، کمی زردچوبه و یک قاشق غذاخوری نارگیل تهیه کنید. زردچوبه خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی دارد و باعث رفع عفونت‌های دهان نیز خواهد شد. مواد را باهم ترکیب کرده و سپس آن‌ها را با مسواک به دندان‌های خود بکشید. برای حدود پنج دقیقه زمان دهید تا دندان‌هایتان استراحت کنند. سپس دوباره با مسواک روی دندان‌ها بکشید. در آخر دهان خود را آبکشی کنید. برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه گاه لازم است تا یک هفته این روال را تکرار کنید.

منبع: تیتر یک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روشی خانگی برای سفید کردن دندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..