تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در نقض برجام پیش قدم نخواهد شد

به گزارش افکارنیوز،

 مدیر کل سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت که ایران اولین کسی نخواهد بود که اقدام به نقض برجام کند.

علی اکبر صالحی در این مصاحبه گفت که اگر رئیس جمهور منتخب آمریکا اقدام به پاره کردن توافق برجام کند، ایران چیزی را از دست نخواهد داد.

وی ادامه داد، اگر دونالد ترامپ برجام را پاره کند، ایران نیز برنامه هسته‌ای خود را به گونه‌ای از سر خواهد گرفت که آمریکایی‌ها از آن شوکه شوند.

آقای صالحی اظهار داشت، جمهوری اسلامی ایران آمادگی هیچگونه تغییر یا مذاکره در مورد توافق هسته‌ای را ندارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد که واشنگتن باید توافق هسته‌ای را همانگونه هست قبول کند یا اینکه آن را زیر پا گذاشته و مسئولیت نقض آن را بر عهده بگیرد.

صالحی در مورد موضع رئیس جمهور جدید آمریکا در قبال توافق هسته‌ای ایران با غرب نیز گفت که موضع ترامپ منفی بوده است ولی با این حال آن را جدی نمی‌گیرد.

وی تأکید کرد که پاره کردن توافق هسته‌ای از سوی آمریکایی‌ها به معنای برگرداندن برنامه هسته‌ای ایران به وضعیت جدیدی که منجر به شوکه شدن مقامات آمریکا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در نقض برجام پیش قدم نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..