تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاجر فرش کلاهبردار از آب درآمد

به گزارش افکارنیوز،

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که زن 32 ساله با هویت س.ص در قالب پوشش شرکت تولیدی و صادرات فرش 100 میلیارد ریال از شهروندان زنجانی کلاهبرداری کرده است گفت: تاجرفرش قلابی در زنجان با 100 میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد.

سرهنگ آزادی افزود: این تاجر قلابی با جلب اعتماد مردم بویژه بانوان و به بهانه سود دهی در مدت زمان کمتر از 4 ماه ، از افراد مبلغ 10 میلیون تومان دریافت می کرده است.

وی افزود: تاجر قلابی طرح برنامه ریزی شده خود را درمرحله نخست برای افراد معدودی اجراکرده و با دریافت 10 میلیون تومان بعد از 4 ماه به آنان 40 میلیون تومان پرداخت کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : فرد کلاهبردار از این طریق و اعتمادی که ایجاد کرده بود توانسته درمدت 2 سال با هزارشهروند زنجانی قرارداد سرمایه گذاری امضاء کند.

گفتنی است پرونده این متهم به مراجع قضایی تحویل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاجر فرش کلاهبردار از آب درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..