تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی در همدان برگزار می‌شود

هادی سبزواری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی در همدان اظهار داشت: همایش هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی کردستان و کرمانشاه به همراه کمیته‌های ۳۲ گانه هیئت‌های ورزش‌های همگانی این استان‌ها در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ۱۸ بهمن‌ماه در همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان با اشاره به‌رایگان شدن سالن‌های ورزشی همدان برای ورزش صبحگاهی گفت: سالن‌های ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان همه‌روزه در ساعت ۵ تا ۸ صبح به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قرارگرفته و با اعزام مربی توانسته‌ایم ورزش همگانی را به‌خوبی در سالن‌ها طی ساعت اولیه صبح ترویج دهیم.

سبزواری بابیان اینکه ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش و ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و در این راه شهرداری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز یک سالن به‌طور رایگان و دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲ سالن به‌طور رایگان در اختیار این طرح قرار داده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان‌همدان فعال است که در شهر همدان ۱۴ ایستگاه آقایان و ۲۲ ایستگاه بانوان راه‌اندازی شده و روزانه نزدیک به چندین هزار نفر در این ایستگاه‌ها فعالیت دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان با اشاره به کمیته ورزش کارمندان گفت: امسال همدان میزبان دو مسابقه کشوری در این بخش بود که تنیس روی میز برای آقایان و شنای کارمندان دولت برای بانوان به میزبانی همدان در بالاترین سطح و با بهترین امکانات برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی در همدان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..