تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت نافرجام از منزل خاله

سارق حرفه ای که قصد سرقت از منزل خاله اش را داشت با حضور به موقع پلیس شهرستان تربت جام دستگیر شد.

سرقت نافرجام از منزل خالهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اعلام این خبر گفت :صبح دیروز در پی گزارش حضور سارقی در یک منزل مسکونی در روستای یاقوتین بلافاصله تیم گشت کلانتری 12شهید بهشتی به محل اعزام شدند.
سرهنگ محمد یزدانی افزود :ماموران کلانتری با حضور در محل ، سارق را که در حال جمع آوری اموال با ارزش منزل خانه خاله اش بود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
او با تقدیر از همکاری شهروندان در گزارش به موقع این سرقت به مرکز فوریت های پلیسی 110تصریح کرد:با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از این سارق حرفه ای درباره دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت نافرجام از منزل خاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..