تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارآفرین زنجانی با صادرات قارچ موفقیت های خود را تکمیل کرد/تولید 20 تن قارچ در ماه

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009101

کارآفرین زنجانی در راستای اقتصاد مقاومتی با پرورش قارچ زمینه اشتغال 8 نفر را فراهم کرده و محصولات تولید خود را به خارج از استان زنجان صادر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام حسنلو امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه کارشناس رشته مهندسی کشاورزی هستم، اظهار کرد: نزدیک به سه سال است که با همت خودم و کمک خانواده توانسته کار پرورش قارچ را در زنجان راه اندازی کنم.

وی با اشاره به اینکه دوره های مربوط به پرورش قارچ را در دانشگاه سپری کرده ام، تصریح کرد: تحصیلات دانشگاهی و علاقه به پرورش قارچ سبب شده است تا خودم دست به اشتغال زایی بزنم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی به نحوه اشتغال زایی خود اشاره کرد و گفت: ابتدا با کمک خانواده با اعتبار 8 میلیون تومان اقدام به خرید قفسه بندی، مواد اولیه و دستگاه آلات پرورش قارچ کردم.

پرورش قارچ نیاز به اعتبار و هزینه زیادی ندارد

حسنلو با بیان اینکه پرورش قارچ جزو اشتغال زایی هایی است که ریسک زیادی دارد، گفت: پرورش قارچ نیاز به اعتبار و هزینه زیادی ندارد امکان دارد ابتدا با مشکلات و سختیهایی روبه رو می شود سپس می تواند به راحتی از محصولات خود برداشت کند.

وی با اشاره به اینکه ابتدا کار پرورش قارچ خود را در پارکینک منزل آغاز کرده ام، گفت: قارچ های تولیدی در پارکینک با ظرفیت 5 تن بوده است.

 کار افرین عرصه اقتصاد مقاومتی به تسهیلات دریافتی برای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: 30 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی در راستای گسترش سالن های پرورش قارچ دریافت کرده ام.

برداشت ماهیانه 20 تن قارچ توسط کارافرین زنجانی

حسنلو با بیان اینکه با وام دریافتی نزدیک به 3 ماه است کارخانه ای را در راستای پرورش قارچ راه اندازی کرده ام، گفت: تعداد سالن های خود را به شش سالن با ظرفیت تولید 100 تن قارچ تبدیل کرده ام.

وی به میزان درآمد از پرورش قارچ اشاره کرد و افزود: میزان در آمد در طول سال متغیر است حدوداً ماهیانه یک میلیون تومان سود خالص از فروش محصولات تولیدی خود به دست می آورم.

کار آفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه روزانه 500 و ماهیانه به طور میانگین 15 تا 20 تن قارچ در 6 سالن تولید می کنم، خاطرنشان کرد: نزدیک به سه ماه است که پرورش قارچ های صدفی و دارویی را شروع کرده ام.

اشتغال زایی برای 8 نفر در زنجان

حسنلو با بیان اینکه برای 8 نفر به صورت مستقیم در استان زنجان و 9 نفر در خارج از استان اشتغال زایی کرده ام، تصریح کرد: خوشحالم که توانسته ام با فعالیت خود در زمینه پرورش قارچ برای 8 نفر اشتغال زایی کنم.

وی با اشاره به اینکه برای تولید قارچ دکمه ای مواد اولیه خود را از تهران تهیه می کنم، اظهار کرد: از صفر تا 100 مواد اولیه برای تولید قارچ های صدفی و دارویی را خودم انجام می دهم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه مواد تولیدی خود را بدون واسطه در بازار به فروش می رسانم، خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی خود را علاوه بر بازار داخلی استان به استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تکاب، بیجار ، سلماس، میانه و خوی صادر می کنم.

حسنلو با اشاره به اینکه با پرورش قارچ روی پای خود ایستاده ام برای خودم ارزش زیادی دارد، گفت: در ابتدای شروع بکار پرورش قارچ با شکست های بزرگی مواجه شده بودم که با امید به خدا توانستم کار خودم را به ثمر برسانم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارآفرین زنجانی با صادرات قارچ موفقیت های خود را تکمیل کرد/تولید 20 تن قارچ در ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..