تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز/زنجان مهد صنایع فلزی است

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009114

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز در استان زنجان دایر می شود، گفت: زمان برپایی نمایشگاه های صنایع دستی 27 ام اسفندماه تا 15 ام فروردین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علی محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، اظهار کرد:در ایام نوروز همراه با نمایشگاه دائمی صنایع دستی با 28 غرفه در جنب موزه مردم شناسی رختشویخانه، 9 نمایشگاه دیگر نیز در شهرهای زنجان، ماهنشان، سه راهی سعید آباد ایجرود، ابهر ، سلطانیه، خدابنده و خرمدره برپا می شود.

وی افزود: در ایام نوروز یک نمایشگاه صنایع دستی با 5 غرفه در برنامه گذر نوروز شهرداری زنجان، حدافاصل سبزه میدان تا چهارراه انقلاب برپا خواهد شد که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی زنجان با بیان اینکه امسال راه آهن زنجان با پنج غرفه صنایع دستی پذیرای مسافران نوروزی است، تصریح کرد: گردشگرانی که از مقبره چلبی اوغلی نیز بازید می کنند می توانند از 9 غرفه هنرمندان صنایع دستی زنجان بازدید بعمل آورند.

علیمحمدی با اشاره به اینکه سومین گنبد بلند جهان در شهر سلطانیه زنجان با 26 غرفه صنایع دستی پذیرای گردشگران نوروزی است، خاطرنشان کرد:  بقعه حضرت قیدار نبی در شهر قیدار دو غرفه صنایع دستی معرف هنرهای هنرمندان صنایع دستی استان زنجان پذایرای گردشگران نوروزی خواهند بود. 

وی ادامه داد: در محوطه غار کتله خور، یکی از زیباترین غارهای آهکی جهان هم  یک غرفه صنایع دستی و در مسجد زیبای جامع سجاس یک غرفه صنایع دستی برای علاقمندان برپاست.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی زنجان گفت: در شهرهای ماهنشان، سه راهی سعید آباد ایجرود، ابهر، هیدج و خرمدره نیز مجموعا 7 غرفه صنایع دستی برپا می شود.

علیمحمدی زمان برپایی این نمایشگاه های صنایع دستی را از روز 27 ام اسفندماه تا 15 ام فروردین ماه اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز/زنجان مهد صنایع فلزی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..