تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید خودرو از دیجی‌کالا؛ از رویا تا واقعیت!

با ورود اینترنت به زندگی مردم تغییرات شگرفی در جامعه ایجاد شد که فروش اینترنتی یکی از بهترین شیوه‌های استفاده از این پدیده است. در میان فروشگاه‌های اینترنتی در ایران می‌توان دیجی‌کالا را یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران نام برد. این برند اینترنتی که در اصل متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه بوده کار خود را با فروش کالاهای دیجیتال آغاز کرد و با گذشت زمان و افزایش سرمایه این روند را تغییر داد.

در روند جدید دیجی‌کالا معنی این برند تغییر کرده و به‌جای فروش کالای دیجیتال به فروش کالا به صورت دیجیتالی تاکید می‌شود. در جدیدترین اقدام توسط این فروشگاه اینترنتی می‌توان به واسطه‌گری در دنیای خودرو اشاره کرد. بله درست خواندید، هم‌اکنون می‌توانید از دیجی‌کالا خودرو آینده خود را سفارش دهید ولی در این میان دیجی‌کالا تنها نقش واسطه را داشته و شما کالا را از شرکت دیگری (نمایشگاه خودرو یا فرد) خریداری می‌کنید.

با ورود به سایت دیجی‌کالا با قسمت جدیدی روبرو خواهید شد که انواع و اقسام خودرو را مشاهده خواهید کرد. یکی از موضوعات عجیب در میان لیست خودروهای قرار گرفته در سایت، وجود محصولات شرکت لامبورگینی و بوگاتی بوده که بر روی آن‌ها برچسب به‌زودی خورده شده است! درحال‌حاضر تعداد خودروهای موجود در سایت بسیار کم بوده ولی با‌توجه به قدرت بالای این شرکت اینترنتی در بازار باید در آینده نزدیک، شاهد تبدیل شدن آن به یکی از قطب‌های بزرگ خودرو در ایران باشیم، قطبی که هنوز معلوم نیست نقش مثبتی را در این آشفته بازار برعهده خواهد داشت یا به‌عنوان نمکی جدید بر روی این زخم!

خرید خودرو از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا تازه از این رده از محصولات رونمایی کرده و هنوز نمی‌توان نحوه ایفای نقش آن در بازار را حدس زد. باید تا موجود شدن محصولات بیشتر و همچنین آشنایی با نحوه پرداخت مبلغ، نحوه تحویل و سند زدن دستگاه‌ها صبر کنیم. اگر دنبال فروشگاه مناسبی برای خرید بوگاتی شیرون خود بوده‌اید، دست نگه دارید چراکه در آینده نزدیک احتمال خرید آن از سایت دیجی‌کالا برای کاربر مهیا خواهد شد!

نظر شما در این باره چیست؟! آیا خرید اینترنتی خودرو از دیجی‌کالا ایده خوبی است؟!

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید خودرو از دیجی‌کالا؛ از رویا تا واقعیت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..