تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره گل نرگس در سمنان برگزار می‌شود

جشنواره گل نرگس در سمنان برگزار می‌شود

استان‌ها > سمنان - مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جشنواره گل نرگس، سی ام دی ماه در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین،«حسين خواجه بيدختي» افزود: اين جشنواره با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري سمنان و ايجاد روحيه شادابي و نشاط در مردم، پنج‌شنبه هفته جاري و با حضور معاون صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگي، هنري كومش برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه علاقمندان مي‌توانند از ساعت 18 سي ام دي ماه در اين جشنواره شركت كنند، گفت: معرفي جايگاه گل نرگس در اشعار حافظ، معرفي نحوه كاشت و تكثير گل نرگس، اجراي موسيقي سنتي و .... از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره است.
بيدختي با اشاره به ويژگي‌هاي گل نرگس سمنان از جمله عطر و بوي متفاوت آن نسبت به گل نرگس ساير مناطق كشور گفت: سمنان به عنوان مهد پرورش گل نرگس كويري بايد معرفي شود و همزمان با برپايي اين جشنواره مي‌توان آداب و رسوم، صنايع دستي و هنرهاي سنتي و جاذبه هاي تاريخي و گردشگري سمنان را معرفي كرد.
وي افزود: اين اداره كل در صدد برگزاري اين جشنواره در سالهاي آينده و قرار دادن آن به عنوان يك رويداد، در تقويم رويدادهاي گردشگري كشور است.
مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: نرگس زارهاي سمنان از جاذبه‌هاي طبيعي اين شهرستان محسوب مي‌شود و فرصت مناسبي براي جذب گردشگر در فصل زمستان است و بايد از هر فرصتي براي رونق بخشيدن به صنعت گردشگري استفاده كرد.
بهترین ایام برای مشاهده نرگس زارها در سمنان اوایل زمستان تا اواسط اين فصل است.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان سمنان، شهرداري سمنان و سمن هاي گردشگري در برگزاري اين جشنواره با اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان مشاركت دارند

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره گل نرگس در سمنان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..