تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 26 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زابل

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام رضا نجابت روز سه شنبه اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت ماموران انتظامی کلانتری 11 زابل در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون 26 هزار و 126 لیتر گازوئیل قاچاق را که در حال حمل به کشور افغانستان بود کشف کردند.
وی تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس بر این است که با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط با این پدیده مقابله کند.
7316** 6081 دریافت کننده: جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 26 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..