تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاب این دختر آمریکائی خبر ساز شد

دختر 15 ساله آمریکائی به دلیل داشتن حجاب، از سرویس مدرسه اخراج شد.

حجاب این دختر آمریکائی خبر ساز شدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک راننده سرویس مدرسه، دختر دانش آموزی را به دلیل داشتن حجاب از اتوبوس بیرون کرد.

"جنت بکیر" 15 ساله در این باره گفت: حجاب بخشی از شخصیت و هویت من و از آموزه های دین اسلام است که از آن پیروی می کنم و به حجاب داشتن علاقه دارم.

وی افزود؛ وقتی راننده سرویس برای نخستین بار من را از اتوبوس بیرون کرد و گفت تو چیزی بر سر داری که متعلق به مردم اینجا نیست احساس آزردگی کردم، اما وی یک بار دیگر این رفتار را تکرار کرد تا جائیکه پدر و مادرم به مدرسه آمدند تا بابت این قضیه شکایت کنند.

این در حالیست که بار دوم در کمال ادب از او خواستم تا سوار اتوبوس شوم، اما او دستش را جلوی درب اتوبوس گذاشت و مانع ورود من شد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاب این دختر آمریکائی خبر ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..