تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی فضایی این‌شکلی است: 400 کیلومتر فضای خالی زیر پاهایتان!

راهپیمایی فضایی این‌شکلی است: 400 کیلومتر فضای خالی زیر پاهایتان!

دانش > نجوم - توماس پسکه فضانورد فرانسوی آژانس فضایی اروپا فضانورد فرانسوی که برای اولین بار به ایستگاه فضایی سفر کرده‌،‌در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر را از پاهای خود گرفته تا به علاقمندان نشان دهد راهپیمایی فضایی چه حس و حالی دارد.

اين تصوير از ارتفاع 400 كيلومتري از زمين و در حين اجراي راهپيمايي فضايي به منظور تعويض و تعمير قطعات مختلف ثبت شده‌است و پسكه در توضيح آن در توئيتر خود نوشته‌است: راهپيمايي فضايي اين‌شكلي است؛ 400 كيلومتر فضاي خالي زير پاهايتان!

راهپیمایی فضایی به فعالیتی بیرون از سفينه يا ایستگاه بین المللی فضایی گفته مي‌شود. به عبارت دقيق‌تر اين اصطلاح براي فعالیت برون ناوی EVA و یا عملیات خروج فضانورد از فضاپیما  به كار برده مي‌شود.. این اصطلاح نه تنها برای فضانوردانی که در مدار زمین از فضاپیما خارج می‌شوند، بلکه برای فضانوردانی که بر روی ماه راهپیمایی کردند نیز به کار می‌رود.  اين كار را  توماس پسکه ، فضانورد فرانسوی آژانس فضایی اروپا با انتشار عکسی هیجان انگیز انجام داده است.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی فضایی این‌شکلی است: 400 کیلومتر فضای خالی زیر پاهایتان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..