تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم‌ ابزارهای رسانه‌ای لکه ننگی بر پیشانی کشورهای استکباری است

قائم‌مقام رئیس رسانه ملی در اجلاس فناوری رسانه:

کشورهایی که در قرن بیستم از مدعیان حقوق بشر هستند، رسانه ملی و مردم ایران را در حوزه تکنولوژی رسانه تحریم می کنند.

تحریم‌ ابزارهای رسانه‌ای لکه ننگی بر پیشانی کشورهای استکباری استبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در افتتاحیه اجلاس فناوری رسانه گفت: امروز ما در متن و بطن جنگ نرم قرار داریم و مهمترین مولفه در این جنگ نرم، رسانه‌ها هستند. در شرایط فعلی رسانه‌ها به جای اینکه وسیله تبادل و تعامل فرهنگی باشند، تبدیل به یک ابزار برای جنگ و نزاع رسانه ای شدند.

وی ادامه داد: استکبار، این جنگ نرم را مدیریت و هدایت می‌کند و از همه ابزارهای رسانه‌ای به شکل انحصاری استفاده می‌کند. فزون‌خواهی استکبار جهانی شرایط را به سمتی سوق داده است که حق انحصار رسانه‌ای را فقط برای خودش قائل است و در همه حوزه ها ورود پیدا می‌کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم اظهار داشت: محتوا به تکنولوژی و فناوری رسانه تاثیر گذاشته است. تولیدی بدون فناوری امروزی تصور پذیر نیست. رسانه‌ها بدون فناوری نوین دیگر امکان رشد ندارند و قدرت جذب مخاطب نخواهند داشت. این وابستگی به توسعه فناوری رسانه، هم در حوزه گسترش و هم در حوزه محتوا، وجود دارد.
 
وی ادامه داد: در این نبرد رسانه‌ای، یک طرف انقلاب اسلامی و جریان توحیدی است که در مقابل جبهه رسانه‌ای استکبار قرار دارد.
 
موسوی مقدم اظهار داشت: تحریم‌ ابزارهای رسانه‌ای لکه ننگی بر پیشانی کشورهای استکباری است. کشورهایی که در قرن بیستم از مدعیان حقوق بشر هستند و فریاد آزادی اطلاعات سر می‌دهند، رسانه ملی و مردم ایران را در حوزه تکنولوژی رسانه تحریم می کنند. رسانه ملی با وجود این محدودیت ها به توسعه قابل قبول و منطقی رسیده است.
 
قائم مقام صدا و سیما عنوان کرد: مدام باید به دنبال دریافت فناوری‌های رسانه ای باشیم و باید این را در نظر داشت که نقشه راه رسانه ملی باید متناسب با مقتضیات رسانه‌ای خودمان باشد. همچنین در این نقشه راه استقلال رسانه ای را هدف بگیریم؛ چون در دنیای امروز که رسانه ها بر سیاست، اقتصاد و اجتماع اثر گذارند، دیگر استقلال واقعی فقط محدود به حوزه سیاست و اقتصاد نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم‌ ابزارهای رسانه‌ای لکه ننگی بر پیشانی کشورهای استکباری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..