تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مجری تلویزیون به صدای شلیک در تهران

مجید یراق بافان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به صدای شلیک گلوله های ضد هوایی در تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید یراق بافان یکی از مجریان برنامه های مذهبی و قرآنی صدا و سیما در پی شلیک سامانه های هوایی پدافند عامل کشور در آسمان دیروز تهران در صفحه اینستاگرام خود عکسی از سردار سلیمانی منتشر کرد و نوشت: درود بر چشمان بیدار و شیران هشیار کشورم.

وی نوشت:

"تعجب كه مى كنيم از شنيدن صداى چند گلوله ى ضدهوايى، تازه يادمان مى آيد تو و سربازانت آن چنان امنيت را برايمان تثبيت كرده ايد كه باورمان نمى شود در آسمان شهرمان پرنده اى بتواند پَر بزند بى اجازه. سرت سلامت سردار.

پى نوشت:درود بر چشمان بيدار و شيران هشيار كشورم."

واکنش مجری تلویزیون به صدای شلیک در تهران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مجری تلویزیون به صدای شلیک در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..