تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهسازی برج آزادی نیمه اول بهمن ماه به بهره برداری می رسد

پروژه بهسازی سطح پیرامونی #برج #آزادی، ظرف روزهای آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام پیشرفت 98 درصدی عملیات بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی، یادآور شد این پروژه در نیمه اول بهمن ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

وساق با بیان آنکه بیش از 7300 متر مربع از سطح پیرامونی برج آزادی زیر پوشش نهایی سنگفرش رفته است، این مساحت را معادل حدود 100 درصد از سطح کل پروژه دانست و افزود: تاکنون بیش از 42 هزار مترمربع لایه ایزوگام پیرامون برج اجرا شده است؛ به عبارت دیگر عملیات اجرای لایه های 3 گانه ایزوگام در میدان آزادی با موفقیت به اتمام رسیده است.

وی با اعلام آنکه اقدامات مربوط به نصب تجهیزات سیستم بام سبز (روف گاردن) در پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی تکمیل شده است، کارکرد این سیستم مدرن را بهینه سازی مصرف آب، زهکشی و هدایت آب های سطحی و در نهایت محافظت از سازه زیرین برج آزادی در برابر رطوبت دانست.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، کاشت چمن یکی از معدود اقدامات باقی مانده در پروژه است که اجرای آن متعاقب بهبود شرایط جوی در دستور کار قرار می گیرد.

بهسازی و آب بندی کامل سقف فضاهای فرهنگی موجود در زیر میدان آزادی، یکی از اولویت های شهرداری تهران در سال جاری بوده است؛ در اجرای این پروژه، سطح پیرامونی برج آزادی با استفاده از بیش از 49 هزار مترمربع مصالح و عایق با بالاترین کیفیت ممکن بهسازی می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهسازی برج آزادی نیمه اول بهمن ماه به بهره برداری می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..