تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه‌نامه اقتصاد مقاومتی «رسانه» منتشر شد

 به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ،‌ویژه‌نامه فصلنامه رسانه با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» در 140صفحه منتشر شده است.

این شماره فصلنامه رسانه، با توجه به نامگذاری سال 1395  به عملکرد رسانه‌ها، به مثابه وسایل ارتباطی و با توجه به جبهه‌گیری سیاسی و یا اقتصادی به انتشار و بازنشر گفتمان‌های خاص یا پخش منحصربه فردی از گفتمان رسمی اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

«نسخه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی»،‌« ارائه مدل گفتمان‌سازی رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی»،«بررسی ابعاد مفهومی اقتصاد مقاومتی»،«نقش روابط‌عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی»،«نگرش خبرنگاران اقتصادی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی»، «اقتصاد مقاومتی از منظر اقتصاد سیاسی» و «اعتماد، لازمه اقتصاد مقاومتی» از عناوین مهمترین مقالات مندرج در این شماره از فصلنامه رسانه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه‌نامه اقتصاد مقاومتی «رسانه» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..