تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی بعد از 9 ماه اسارت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دشمن صهیونیستی صبح امروز سه شنبه شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 را پس از 9 ماه اسارت آزاد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دادگاه رژیم صهیونیستی در 18 آوریل سال گذشته شیخ رائد صلاح را به اتهام تحریک فلسطینیان علیه این رژیم در خطبه‌های نماز جمعه در سال 2007 در محله جوز در شرق قدس اشغالی به 9 ماه حبس محکوم کرد.

در همین حال، آریه درعی وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 پس از آزادی به مدت 6 ماه حق سفر به خارج از فلسطین را نخواهد داشت.

البته این در حالی است که وکیل شیخ رائد صلاح در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که سازمان زندا‌ های صهیونیستی به ما ابلاغ کرده بود که شیخ صلاح را صبح امروز آزاد می‌کند، اما معلوم نیست او اکنون کجا است.

خبرنگار شبکه الجزیره هم گفت که شیخ صلاح از زندان آزاد شده اما هیچ اثری از وی وجود ندارد.

شیخ رائد صلاح: درباره مسجد‌الاقصی جای هیچ گونه مذاکره ای نیست

رهبر جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی 1948 گفت که درباره مسجد مبارک الاقصی جای هیچ گونه مذاکره‌ای نیست و این مکان بالاتر از آن است که در مورد آن مذاکره صورت بگیرد.

وی در نخستین اظهاراتش پس از آزادی از زندان اسرائیلی تصریح کرد که جانش را در راه این مکان مقدس نثار خواهد کرد.

صلاح  یادآور شد:« بار دیگر تاکید می‌کنم که ای اقصی جانم را در راهت فدا می‌کنم.»

وی خاطرنشان ساخت: وعده داده بود به محض آزادی از زندان صهیونیستی این عبارت را بر زبان جاری خواهد ساخت:« ای اقصی جانمان را در راه تو تقدیم خواهیم کرد.»

این رهبر فلسطینی همچنین اظهار داشت: «در دوره اسارتم از روحیه بسیار بالایی برخوردار بودم، اکنون که از زندان صهیونیستی آزاد شده‌ام همچنان از روحیه ای بالا برخوردارم، در حال حاضرآرمان‌های بلندی را در سر دارم، همه ما فلسطینیان چه در دوران پیش از اسارت و چه در دوران اسارت و چه پس از آن آزاده هستیم و آزاده باقی خواهیم ماند.»

وی در رابطه با نحوه رفتار زندانبانان اسرائیلی با وی توضیح داد:«ماموران زندان‌های صهیونیستی در دوره اسارتم با من رفتارهای اهانت‌آمیزی داشتند، آنان بارها مرا را مورد بازجویی قرار دادند، حتی کار به جایی رسید که آخرین بار ماموران سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مرا تهدید کردند.»

صلاح تصمیم رژیم اشغالگر قدس برای آزادیش و رها کردنش در ایستگاه اتوبوس‌های یهودی را جنون‌آمیز خواند.

وی گفت:« ماموران اسرائیلی مرا در روستایی یهودی به نام کریات ملاخی در میان جمعی از یهودیان از خودرو پیاده کرده و به من گفتند که تو را اینجا پیاده می‌کنیم تا بقیه راه را خودت بروی، به آنان گفتم که شما دیوانه‌اید، آیا می‌دانید چه کار می کنید، آنان پاسخ دادند که این یک تصمیم است.» 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی بعد از 9 ماه اسارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..