تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنظیمات جدید گوگل برای سهولت جستجوهای خاص در هر کشور

13950725000914_PhotoA برنامه جستجوگر گوگل برای گوشی های هوشمند به روز شده و برخی تغییرات جزئی ولی مهم در آن به وجود آمده است.
به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از ۵ گوگل، از جمله این تغییرات می توان به اطلاع رسانی در مورد تغییر طرح های گرافیکی گوگل موسوم به دودل و همین طور امکان تهیه عکس از صفحات یا اسکرین شات با استفاده از برنامه دستیار گوگل یا Google Assistant اشاره کرد.
همچنین در این نسخه کاربران می توانند منطقه جستجو یا کشوری که جستجو در آن صورت می گیرد را به طور دستی تنظیم کنند تا نتایج نمایش داده شده بر همین اساس مرتب و سازمان دهی شوند.
نسخه جدید جستجوگر موبایلی گوگل موسوم به نسخه ۶٫۱۱٫۱۳ که امروز عرضه شده در بخش تنظیمات دارای قسمتی موسوم به Search region است که در آن به جای فهرستی از زبان ها کاربران می توانند به طور دسترسی کشور خاص مدنظرشان را انتخاب کنند و سپس جستجوگر بر روی صفحه خاص ان کشور تنظیم می شود.
البته اگر کاربران این کار را به طور دستی انجام ندهند هم گوگل خود به طور خودکار منطقه فرد را بر مبنای تنظیمات جغرافیایی و مکانی کاربر تنظیم می کند. در مورد کشورهایی که صفحه محلی آن ها در جستجوگر گوگل وجود ندارد آدرس اصلی گوگل یعنی google.com نمایش داده می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنظیمات جدید گوگل برای سهولت جستجوهای خاص در هر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..