تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت 8 ساله این زن در فرودگاه (عکس)

این زن سنگاپوری که به علت مشکلات مالی باعث شده که اقامت زندگیش را به فرودگاه این شهر قرار دهد و  یک زن سنگاپوری به خاطر بالا بودن هزینه زندگی از هشت سال پیش مجبور شده در فرودگاه شهر «شانگهای» سنگاپور زندگی کند.

 

به گزارش تکناز:این زن سنگاپوری به علت وضعیت دشوار مالی خود در جریان بحران مالی جهانی سال 2008 میلادی مجبور شد تنها آپارتمان خود را اجاره دهد تا بتواند با پول آن امرار معاش کند.

 

این زن 50 ساله برای اقامت چند روزه در سال 2008 میلادی در فرودگاه برنامه ریزی کرده بود اما باور نمی کرد که این وضعیت برایش پیش بیاید و فرودگاه به محل اقامت دائم وی تبدیل شود.

 

اقامت 8 ساله این زن در فرودگاه (عکس)

اقامت 8 ساله در فرودگاه

وی خود را با زندگی در فرودگاه سازگاری داده است؛ به شکلی که غذا و لوازم مورد نیاز خود را از رستورانها و در فروشگاه های داخل فرودگاه تهیه می کند و از سرویس بهداشتی و سیستم اینترنت بی سیم آنجا استفاده می کند.

 

این زن ماهیانه 1000 دلار از اجاره آپارتمان سه خوابه خود می گیرد که برای تأمین همه مایحتاج زندگی او کافی است اما درحال برنامه ریزی برای فروش آپارتمان خود و خرید آپارتمان کوچکتری به منظور نقل مکان به آنجا و آغاز زندگی جدیدی است.

 

این زن تنها ساکن فرودگاه شانگی نیست و دستکم 10 نفر دیگر هم در این فرودگاه زندگی می کنند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت 8 ساله این زن در فرودگاه (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..