تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۳۵ طرح مبارزه با قاچاق کالا در خراسان رضوی

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری ۳۵ طرح در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح خراسان رضوی اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ بهرام خسروی امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گناباد افزود: قاچاق در افزایش ضریب ناامنی کشور بسیار مؤثر است لذا باید تمامی دستگاه‌های متولی مبارزه با کالای قاچاق و ارز به‌صورت جدی به این مقوله رسیدگی کنند.

وی گفت: مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی خراسان رضوی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه می‌باشد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: مبارزه با کالاهای قاچاق حوزه سلامت، مبارزه با کالاهای قاچاق که ظرفیت تولید استانی آن فراهم است، اجرای طرح‌های سراسری و منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ارتقا سطح آموزش کارکنان از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی خراسان رضوی در این حوزه می‌باشد.

خسروی در خصوص کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری ۲۷باند قاچاق شناسایی و منهدم و ۸۶ نفر متهم دستگیر شدند و ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده طی ۹ ماهه نخست امسال که بیشتر شامل لوازم‌آرایشی و بهداشتی، دارو، پوشاک، مواد غذایی، سیگار می‌باشد، ۱۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین طی ۹ ماه امسال به نسبت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصدی در افزایش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق و افزایش ۱۳ درصدی پرونده‌های بالای یک میلیارد ریال در سطح استان خراسان رضوی می‌باشیم.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۳۵ طرح مبارزه با قاچاق کالا در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..