تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهای مهم درعمل به اجرای اقتصاد مقاومتی

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: عمل به اجرای اقتصاد مقاومتی منجر به رشد اقتصادی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم درنشست مديران عامل شركتهاي خدماتي شهرکهاو نواحی صنعتی افزود: با هدف تحقق کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی به ارائه خدمات به سرمایه گذاران صنعتی می پردازد.

وی گفت: باید پیشنهادات و راهکارهای مهم در عمل به اجرای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی و مطالعه مستمر قرار گیرد تا موارد جهت جمع بندی و تصمیم گیری در تمامی سطوح اجرایی شود.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه بخش تولید و صنعت نقش مهم و انکار ناپذیری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه دستیابی به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز توسعه استان است.

مهدي زاده مقدم بر تلاش مضاعف به منظور توسعه زیرساختها در شهرکهای صنعتی تاکید کرد و گفت: اجرای طرحها و برنامه ها در شهرکها ونواحی صنعتی استان با محوریت افزایش تولید ملی و اشتغال مولد انجام می شود.

وی افزود: افزایش ارائه خدمات و حمایتها از سرمایه گذاران و صنعتگران، کاهش قیمت تمام شده کالاها و محصولات،‌ استفاده بهینه از انرژی و نیروی انسانی و روان سازی و تسهیل در امور صنعتگران از جمله راهکارهای تحقق این امر مهم است.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان كرد: از تمامی مشوقها و تخفیف های درنظر گرفته شده در قانون برای حمایت از سرمایه گذاران و صنعتگران شهرکها و نواحی صنعتی استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهای مهم درعمل به اجرای اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..