تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مزاحم تلگرامی در تربت جام

پلیس فتا شهرستان تربت جام عامل مزاحمت های تلگرامی برای خانم جوان را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر مزاحمت تلگرامی با انتشار تصاویر خصوصی اش از طریق هک پروفایل از سوی مردی ناشناس موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمد یزدانی افزود:در بررسی اظهارات شاکی که خانمی حدودا 30ساله است مشخص شد که مردی جوان که در یک کانال تلگرام شاکی نیز عضو است و مدتی است که او را برای برقرای روابط غیراخلاقی تهدید و به انتشار تصاویر خصوصی اش کرده است.

وی تصریح کرد:کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استفاده از مهندسی اجتماعی متهم را که جوانی 28ساله است شناسایی و به پلیس فتا احظار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام خاطرنشان کرد:متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت که هیچ عکسی از پروفایل خصوصی وی نداشته است و برای برقرای ارتباط با شاکی به وی کفته که تلگرامش را هک کرده است.

سرهنگ یزدانی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست از بارکذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویرو فیلم های شخصی در شبکه های اجتماعی خود داری و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب کند.

انتهای پیام//س.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مزاحم تلگرامی در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..