تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست وقف و قضا در گلستان

نشست تخصصی وقف و قضا با حضور قضات و روسای اوقاف و امور خیریه سراسر استان امروز در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در این نشست با انتقاد از کوتاهی برخی در پرداخت بدهی های خود به اوقاف گفت : وقف موضوع بسار مهمی است که در مقدسات بسیار به آن تاکید شده است.

هادی هاشمیان افزود: در شورای بیت المال استان وصول بدهی های دستگاه های اجرایی استان را پیگیری می کنیم و در صورتی که بدهی های خود را نپردازند ، اقدامات قضایی مناسب در این بخش انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: وظیفه ی شرعی و قانونی ما حفظ موقوفات و عمل به نیت واقفان است و مسئولان دستگاه های اجرایی در این باره بیش از سایرین مسئول اند.

هاشمیان اضافه کرد:اگر ما به درستی به وظایف خود در این بخش عمل نکنیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم سنت حسنه ی وقف ، همچون گذشته ، رونق داشته باشد .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این نشست با اشاره به این که زمین برخی اداره های دولتی ، وقفی است گفت : موقوفه هایی در استان مورد تصرف قرار گرفته اما تا کنون هیچ کدام از این افراد حتی برای تنظیم اجاره نامه هم اقدام نکردند.

حجت الاسلام سید مصطفی حقی اضافه کرد: باید این اداره ها ، اجاره بهای اوقاف را بپردازند در غیراینصورت دادستانی ورود خواهد کرد .

وی گفت: ما به دنبال استیفای حقوق موقوفات هستیم و در این بخش هیچ گونه کوتاهی پذیرفته نیست .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان هم گفت: در گلستان 5 هزار موقوفه وجود دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان ، معاونان و قضات رسیدگی کننده به پرونده های وقفی و روسای اداره های اوقاف و امورخیریه شهرستان های استان در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست وقف و قضا در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..