تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و مرحوم آخوند عابدی کر در بندرترکمن

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی وسومین روزدرگذشت آخوند عابدی کر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛این مراسم امروز با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان بندر ترکمن، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور،امامان جمعه شهرها وروستاهای مختلف واقشارمختلف مردمی در مسجدقبای بندرترکمن برگزارشد.

رییس مرکزبزرگ اسلامی شمال کشور در این مراسم گفت: این دو مرحوم بزرگوار وجه اشتراکات فراوان داشتند که انس با قرآن وتوسعه اسلام وانقلابی گری ازجمله آنهاست.

حجت الاسلام خیرخواه افزود: امام جمعه مرحوم  بندر ترکمن محور وحدت بین مسلمانان شیعه وسنی بود.

وی اضافه کرد: حاج آخوندعابدی کر تابع محض نظام و ولایت فقیه بود و ۹۰سال در خدمت اسلام بود و تفسیر بی نظیر وی بنام تفسیرعابدی که ۷بار تجدید چاپ شد در میان مردم کشورهای آسیای میانه باعث هدایت مردم شد.

وی اضافه کرد: این دو مرحوم بزرگوار بواسطه ایمان وعمل صالحشان مورد محبت مردم قرارگرفتند و انسجام وحدت وهمدلی پیام تلاش های آنان بود .

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و مرحوم آخوند عابدی کر در بندرترکمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..