تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری انتخابات برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

انتخابات برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاباتی برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باید صورت گیرد. و زمان برگزاری انتخابات برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را اعلام می‌کند،همچنین وزارت کشور موظف است بعد از قطعی شدن زمان برگزاری انتخابات هماهنگی‌های لازم را دنبال کند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی با تاکید بر اینکه کمیسیون‌های مختلف مجلس خبرگان رهبری با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی فعالیت مطلوبی طی هفت ماه اخیر داشته‌اند، اظهار کرد: یکی از کمیسیون‌ها به منظور پیگیری امور مورد نظر 13 جلسه برگزار کرده است چراکه فعالیت دوره پنجم خبرگان رهبری نسبت به دوره‌های قبلی بیشتر شده است.
 
وی در ادامه از رسالت اصلی این مجلس که انتخاب و بررسی صلاحیت ولایت فقیه است یاد کرد و افزود: بر اساس اصل 108 قانون اساسی هر گونه تجدید نظر و تعیین تکلیف در مورد خبرگان رهبری باید توسط اعضای این مجلس دنبال شود که زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای یکی از این موارد است.
 
خاتمی در پایان خاطر نشان کرد:  14 بهمن ماه جلسه هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار  می‌شود، در این نشست بحث‌های لازم در مورد جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح می‌شود ولی  جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تعیین نمی‌کند بلکه مردم باید همانند همیشه نماینده خود را انتخاب کنند و این افتخار نظام مردم سالاری دینی است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری انتخابات برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..