تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تاکستان برگزار شد

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009232

در آستانه دهه مبارک فجر جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تاکستان با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس در آستانه دهه مبارک فجر جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر تاکستان با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه ،حسینیانی فرمانده سپاه امام علی (ع) و جمعی از مسوولین شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و ارزشهای جهانی آن اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسمات از اهداف و اولویتهای اصلی و اساسی در بخش است.


حسینیانی با بیان ضرورت شناساندن ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن به جوانان و نیز اهمیت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر، هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات و همچنین تنوع و نوآوری در اجرای آیین‌های گرامیداشت این ایام را خواستار شد.


آیت الله اسلامی در این جلسه با تاکید بر نوآوری در اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: برنامه ریزی اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال به گونه ای باشد که با بهره گیری از شیوه های نوین و عامه پسند شاهد اشاعه و نهادینه شدن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه خصوصا نسل جوان باشیم.


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای دنیا و منطقه در حرکت های انقلابی و بیداری اسلامی است.


در این جلسه همچنین تعدادی از مسوولان اجرایی شهرستان در سخنان کوتاهی به ارائه برنامه های خود در این ایام مقدس و مبارک اشاره کردند .

گفتنی است افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی ،عطر افشانی و غبار روبی مزار شهداء، برگزاری یادواره شهداء، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تاکستان و … از اهم برنامه هایی بود که در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تاکستان مطرح شد.

photo_2017-01-15_18-46-39

photo_2017-01-16_16-33-30

photo_2017-01-16_16-33-21

photo_2017-01-16_16-33-17

photo_2017-01-16_16-32-58




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تاکستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..