تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار نخبگان قزوین

ساعت: 14:16 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009169

فرمانده ایستگاه شماره 5 سازمان آتش‌نشانی قزوین خبر داد

فرمانده شیفت ایستگاه شماره 5 سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از گسترش حریق در منزل مسکونی واقع در بلوار نخبگان قزوین جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح اله سهرابی فرمانده شیفت ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵۵ آتش نشانی قزوین در ساعت  ۱۶:۳روز سه شنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۵۵  از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در بلوار نخبگان کوچه پرتو خبر داده شد که بلافاصله نیروهای اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره پنج و هفت این سازمان در محل حادثه حاضر شدند.

سهرابی تصریح کرد: در اولین لحظات حضور آتش‌نشانان در محل عملیات مشاهده شد راه پله و طبقه اول منزل مسکونی دچار دودگرفتگی شده و شعله‌های آتش درون منزل به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف می‌باشد.

unnamed (1)

وی افزود: آتش‌نشانان بی درنگ و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد منزل شده و ضمن تخلیه ساکنین ساختمان در کمترین زمان نسبت به شناسایی کانون حریق اقدام نموده و با حداقل خسارت ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری بعمل آوردند .

این مسوول در ادامه گفت: آتش‌نشانان پس از تخلیه کامل دود و ایمن سازی محل، نسبت به تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی اقدام نموده و به ماموریت خود پایان دادند.

سهرابی در پایان یاد آور شد: در بسیاری از موارد داشتن مهارت‌های اولیه اطفاء حریق و وجود خاموش کننده‌های آتش‌نشانی در منازل مسکونی می‌تواند در امر اطفاء حریق و جلوگیری از بروز خسارت‌های سنگین موثر واقع شود.

unnamed (2)

آتش‌سوزی خودروی پژو ۴۰۵ در خیابان شهید بابایی قزوین

رضا امیری خسروبیگی رییس ایستگاه شماره ۷ سازمان آتش نشانی قزوین، رییس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص،  اظهار کرد : در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین در ساعت  ۷:۳ دقیقه صبح روز شنبه ۲۵۵ دی‌ماه سال ۱۳۹۵، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کوچه ۵۴، خیابان شهید بابایی قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه‌های شماره هفت (غیاث آباد) و ۲ (شهید بابایی) در کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام و مشاهده کردند خودروی مذکور از قسمت موتور دچار حریق شده و زبانه‌های آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های رییس ایستگاه شماره ۷ سازمان آتش‌نشانی قزوینمی‌باشد .

unnamed (3)

وی با اشاره به شدت حریق افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق، خاموش کننده دستی و  ۲ رشته شیلنگ آبرسان اقدام به اطفاء حریق خودروی ۴۰۵ نموده و مانع از سرایت حریق به قسمت‌های دیگر خودرو شدند.

این مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، ماموریت خود را به پایان رساندند،

خسروبیگی در پایان افزود: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان  واحد بررسی علل حریق در دست بررسی می‌باشد .

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار نخبگان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..