تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضبط و امحاء بیش از یک تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در اردبیل

ساعت: 14:43 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009093

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از ضبط و امحاء بیش از یک تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و تاریخ منقضی در دو روز گذشته در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام،صادق صالحی از ضبط و امحاء بیش از یک تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و تاریخ منقضی در دو روز گذشته در اردبیل خبر داد و افزود: فرد متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه اکیپ های سیار بازرسی بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید بهداشتی انجام می دهند گفت: نظارت ها در این زمینه بیش از پیش تشدید و در این راستا با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

این مقام مسئول دامپزشکی با تأکید بر اینکه تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه یکی از مهمترین اهداف و دغدغه های اصلی دامپزشکی است خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 61 هزار مورد بازدید بهداشتی از اماکن تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی انجام و نزدیک به 135 تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی ضبط دامی شده است.

وی در عین حال از ارجاع 251 پرونده تخلف بهداشتی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی در این مدت خبر داد.

دکتر صالحی در ادامه از همکاری و تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قدردانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف در این باره به دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضبط و امحاء بیش از یک تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..