تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف حجم سنگین داروی قاچاق در مشگین

ساعت: 14:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1008908

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از معدوم سازی مقادیر انبوهی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق و غیر مجاز طی روزهای اتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، حسین نجف زاده گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، مقادیر انبوهی از داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز که درماه های اخیرتوسط ماموران نیروی انتظامی و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان کشف و حکم محکومیت قطعی انهدام آنها ازسوی شعب تعزیرات حکومتی اردبیل صادرشده است طی دوروز آینده با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط معدوم خواهد شد.

 عضوشورای قضائی استان اردبیل اظهار داشت: ارزش کالاهای موصوف را حدود 1میلیارد ریال بوده و درخصوص پرونده داروهای کشف شده درشهرستان مشگین شهر نیز حجم داروهای مکشوفه در این پرونده نسبتاً سنگین بوده که به محض صدور حکم قطعی در خصوص این پرونده نیز اطلاع رسانی دقیق صورت خواهد گرفت.

نجف زاده همچنین از برنامه ریزی لازم برای انهدام و معدوم کردن کالاهای دخانی قاچاق در اختیار اداره جمع آوری و فر وش اموال تملیکی استان در بهمن ماه سال جاری خبرداد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف حجم سنگین داروی قاچاق در مشگین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..