تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکوداشت 19 ژانویه با سخنرانی آیت الله عاملی و مدیر شبکه سحر برگزار می شود

ساعت: 13:58 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1008938

آیین نکوداشت 19 ژانویه، روز آذری های مسلمان جهان در اردبیل با حضور و سخنرانی امام جمعه اردبیل و مدیر شبکه جهانی آذری سحر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، این مراسم به همت مرکز فرهنگی قفقاز و با همکاری سایر نهادهای مردمی و دولتی، روز پنج شنبه مورخه 30 دی 95 از ساعت 10 الی 12 در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

سخنرانان این برنامه عبدالله بحرالعلومی مدیر شبکه جهانی آذری سحر و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آیت الله سیدحسن عاملی خواهند بود.

پخش مستند 19 ژانویه و شعر خوانی از دیگر برنامه های این مراسم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکوداشت 19 ژانویه با سخنرانی آیت الله عاملی و مدیر شبکه سحر برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..