تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت موسیقی کشور مطلوب نیست/ موسیقی مانند ورزش راه سیاسی شدن را طی می‌کند

ساعت: 13:48 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1008992

عبدالحسین مختاباد گفت: متاسفانه موسیقی مانند ورزش به سمت سیاسی شدن رفته که آفتی برای هنر فاخر ایران خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالحسین مختاباد در گفت‌وگو با بلاغ، به اجراهای خود در حوزه کنسرت‌های موسیقی اشاره و اظهار کرد: هفته گذشته دو اجرا در سالن برج میلاد داشته و با استقبال خوبی از مردم مواجه شده است.


وی افزود: آخرین اثر بنده به نام "سیاه مشق" نیز تابستان امسال ارائه شده و قرار است تابستان آینده توری به آمریکای شمالی داشته و به اجرای برنامه در کشورهای کانادا و آمریکا بپردازم.

این نوازنده موسیقی سنتی کشور با اشاره به اینکه وضعیت موسیقی کشور مطلوب نبوده چرا که تعداد مخالفان این هنر افزایش یافته است، تصریح کرد: این روند رو به تزاید بدون دلیل منطقی شیوع یافته و متاسفانه آرام آرام دامنگیر موسیقی سنتی کشور را نیز گرفته است.

وی با بیان این تعبیر که وضعیت اجراهای موسیقی در شهرستان‌های کشور لغزان و نیمه ابری است، افزود: وضعیت اقتصاد موسیقی در مناطق کشور مطلوب نیست.

مختاباد با اشاره به اینکه لغو کنسرت‌های موسیقی در استان‌ها نیز به سمت کنسرت‌های سنتی نیز هدایت یافته است، افزود: متاسفانه موسیقی مانند ورزش به سمت سیاسی شدن رفته که آفتی برای هنر فاخر ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه عده‌ای قصد دارند با توسل به سیاسی کردن هنر به اهداف جناحی خود دست یابند، گفت: امیدواریم دولت بتواند نسبت به ساماندهی فعالیت‌های موسیقی در کشور اقدام کند.

عبدالحسین مختاباد، خواننده موسیقی سنتی اهل روستای امره شهرستان ساری بوده که به منظور شرکت در هفتمین سالگرد مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور به ساری سفر کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت موسیقی کشور مطلوب نیست/ موسیقی مانند ورزش راه سیاسی شدن را طی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..