تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوزه های علمیه سکولار هیچ فایده ای برای اسلام ندارند/صیانت از اسلام و انقلاب وظیفه ذاتی حوزه های علمیه است

ساعت: 15:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009224

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: بی توجهی حوزه های علمیه در خصوص مسائل جهانی نه تنها فایده ای برای اسلام ندارد بلکه این افراد یا جاهل هستند یا معاند دشمن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی صبح امروز در جمع طلاب حوزه علمیه شهر نوکنده با بیان  وظایف حوزه های علمیه در جامعه امروزی اظهار کرد؛  وظیفه اصلی حوزه های علمیه تبلیغ دین در عرصه جهانی است.

حجة الاسلام ریاحی با بیان این مطلب که شهدای روحانی ما در دفاع از اسلام رشادتهای زیادی را از خود به جای گذاشته اند تصریح کرد: فعالیت شهداء در مقابل دشمنان مخصوصاً استعمار و انگلیس بیان گر این مطلب است که علماء نگاه ویژه ای به جایگاه حفظ دین دشته اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب تاکید کرد: تاریخ به خودش ندیده که حکومتی پایه گذاری شود و پایه و اساسش اسلام و رأس حکومت بدست مرجع و ولایت فقیه باشد.

وی دفاع از انقلاب را یکی دیگر از وظایف مهم حوزه های علمیه دانست و خاطر نشان کرد: غرض و علت حضور ما در حوزه های علمیه دفاع از انقلاب و اسلام است، تربیت طلاب در این مکان مقدس باید به گونه ای باشد که در کنار تحصیل و تهذیب برای دفاع از انقلاب پیش قدم شوند.

ریاحی گفت: این روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه نه تنها نباید تضعیف شود بلکه هر روزه در صدد تقویت آن باید تلاش کنیم.

این مقام مسئول در ادامه افزود: حوزه های علمیه و طلاب سکولار هیچ فایده ای برای نظام واسلام ندارند، بی توجهی حوزه های علمیه در خصوص مسائل جهانی نه تنها فایده ای برای اسلام ندارد بلکه این افراد یا جاهل هستند یا معاند دشمن.

حجة الاسلام ریاحی بیان کرد: حفظ و صیانت ما از اسلام وظیفه ذاتی ماست، کسانی که فکر میکنند فقط به فکر تحصیل باشند ولی به فکر نظام نباشند سخت در اشتباهند، تنها چیزی که میتواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند این انقلاب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوزه های علمیه سکولار هیچ فایده ای برای اسلام ندارند/صیانت از اسلام و انقلاب وظیفه ذاتی حوزه های علمیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..