تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تفکر بسیجی میتواند جامعه را به سعادت برساند/ مسئولین ما هنوز معنای اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 شناسه خبر: 1009228

امام جمعه شهر نوکنده گفت: بسیج با هوشیاری و ذکاوت خودش میتواند برنامه آینده این کشور را در دست بگیرد و به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین محمد رضایی امام جمعه شهر نوکنده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وقتی حضرت امام ارتشی بسیج را ۲۰ میلیونی اعلام کرده بودند الان اون ارتش حدود ۴۰ میلیون شده است، علاقه مردم نسبت به بسیج هر روز بیشتر می شود.

حجة الاسلام رضایی تاکید کرد: حضرت امام(ره) در صدد این بوده که در جامعه اسلامی مدیران و مسئولان ما باید بسیجی و انقلابی باشند، شما شاهد این هستید که برخی از شهر های ما با طرز تفکر بسیجی توانستد به موفقیت های کثیری دست پیدا کرده اند.

امام جمعه نوکنده خاطر نشان کرد: مدیران بسیجی را افراد بسیجی میتوانند انتخاب کنند،این وظیفه مهم یک بسیجی است، متاسفانه هنوز هم این امر محقق نشده است، برخی از مدیران مخالف با امر بسیج هستند.

رضایی با بیان این مطلب که بسیج میتواند آینده این کشور را در دست بگیرد تاکید کرد: بسیج با هوشیاری و ذکاوت خودش میتواند برنامه آینده این کشور را در دست بگیرد و به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کند.

وی گفت: بسیج در امور سیاسی هم باید پیش قدم باشد، هدف از تشکل بسیج حفظ انقلاب است، طرز تفکر بسیجی میتواند جامعه را به سعادت برساند.

امام جمعه نوکند در خصوص اقتصاد مقاومتی هم سخن به میان آورد و گفت: تولید نفت و فروش آن به کشور های غربی مخالف اقتصاد مقاومتی است، مسئولین هنوز اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند.

رضایی در پایان گفت: ایجاد بصیرت در دلهای جامعه و توانستن از توان نیروهای انقلابی و دلسوز در جامعه می توانیم در جهت رشد و شکوفایی میهن اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب پاسداری میکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تفکر بسیجی میتواند جامعه را به سعادت برساند/ مسئولین ما هنوز معنای اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..