تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به بازی تیم های خوزستانی درهفته 17 لیگ برتر فوتبال

به گزارش ایرنا هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود که هر سه تیم خوزستانی دیدارهای حساس و نفس گیری پیش رو خواهند داشت.
دراین هفته از رقابت ها تیم استقلال خوزستان عنوان دار قهرمانی لیگ گذشته، میهمان تیم همنام پایتخت نشین خود استقلال تهران بوده که تقابل پورموسوی و منصوریان در نوع خود دیدنی است.
استقلال های خوزستان و تهران تا به امروز هفت تقابل لیگ برتری داشته اند که حاصل آن 2 برد برای آبی های خوزستان، 3 تساوی و 2 پیروزی حاصل کار آبی های پایتخت بوده است. دیدار آخر این دو تیم در نیم فصل نخست با پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.
آرش افشین چهره ویژه بازی سه شنبه استقلال های لیگ خواهد بود، بازیکنی که در ابتدای فصل پیراهن آبی های پایتخت را بر تن داشت اما نیم فصل در فهرست مازاد منصوریان قرار گرفت تا در این بازی با انگیزه انتقام مقابل مربی و تیم سابقش قرار بگیرد.
تقابل پورموسوی و منصوریان تاکنون یک بار و آن هم به طور سرمربی آبی های جنوب به پایان رسید حال باید دید که در این بازی چهارمین شکست علیرضا منصوریان و پنجمین برد استقلال خوزستان در لیگ رقم خواهد خورد.
تیم صنعت نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان در این هفته میهمان تراکتورسازی مدعی است که این روزها حال و روز خوبی داشته و در کورس قهرمانی قرار دارد به همین جهت شاگردان فیروز کریمی بازی دشواری در پیش دارند.
زرد پوشان آبادانی لیگ شانزدهم را توفانی آغاز کردند و توانستند دو پیروزی مقابل تیم های قدرتمند استقلال تهران و سپاهان اصفهان کسب کنند.
نتایج خوب تیم صنعت نفت آبادان باعث شد که آنها ابتدای لیگ جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشند آنها که در ابتدای لیگ شکست را تجربه نکرده بودند در هفته های پایانی نیم فصل با هفت شکست جایگاه خوب خود را از دست دادند.
تاکنون هفت شکست، پنج پیروزی و چهار تساوی و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول حاصل کار زردپوشان آبادانی در لیگ شانزدهم بوده است.
همچنین فولاد خوزستان دیگر نماینده خوزستان در اهواز مقابل تیم پرسپولیس تهران صف آرایی می کند تا پرونده هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بسته شود.
تقابل نعیم سعداوی که خود سال ها در پرسپولیس بازی کرده مقابل برانکو ایوانکوییچ دیدنی است؛ همچنین حضور ساسان انصاری بازیکنی که در ابتدای فصل برای قرمزهاط پایتخت توپ می زد و اکنون پیراهن فولاد را بر تن دارد به گرمای بازی اضافه می کند.
هم اکنون تیم های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به ترتیب با کسب 23، 19 و 18 امتیاز در جایگاه ششم، دهم و یازدهم جدول لیگ برتر مسابقات فوتبال قرار دارند.
خبرنگار: محمد شاکری یوسفی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به بازی تیم های خوزستانی درهفته 17 لیگ برتر فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..