تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش منعطف محصولات ايران خودرو

گروه صنعتي ايران خودرو برخي از محصولات خود را از امروز به مدت يك هفته در طرح فروش منعطف عرضه مي كند.

به گزارش شمانیوز ،‌ در اين طرح سمند ال ايكس در دو نوع بنزيني و پايه گازسوز و محصول سورن جديد اي.ال.ايكس، رانا، پژو 206 صندوق دار وي 8 و 206تيپ 5به متقاضايان عرضه مي شود.
موعد تحويل كليه خودروها 30 روزه بوده و نرخ سود پيش بيني شده نيز از 20 تا 22 درصد متفاوت است. در طرح فروش منعطف اين امكان براي مشتريان فراهم شده تا مبالغ مابه التفاوت را در بازه زماني 12 تا 24 ماه متناسب با شرايط و توان مالي خود پرداخت كنند.
متقاضيان مي توانند براي بهره مندي از مزاياي اين طرح به نمايندگي هاي رسمي گروه صنعتي ايران خودرو در سراسر كشور مراجعه كنند.  

منبع: ايكوپرس
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش منعطف محصولات ايران خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..