تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهای جدی برانکو به پرسپولیسی ها

تاریخ نشر : سه شنبه 28 دی 1395 مشاهده : 32 سایر اخبار ورزشی RSS

سرمربی تیم پرسپولیس قبل از آعاز تمرین امروز تیمش نکاتی را به شاگردان خود گوشزد کرد.

هشدارهای جدی برانکو ایوانکوویچ

عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا ملی‌پوشان این تیم در بازی دوستانه با پاراگ تهران که منجر به شکست ۳ بر یک سرخپوشان در این مسابقه دوستانه شد، دلخوری شدید برانکو ایوانکوویچ را به همراه داشت تا حدی که این مربی قبل از آغاز تمرین امروز سرخپوشان جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.
برانکو در مهم‌ترین بخش از صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت:باید تلاش کنید خیلی بهتر از این‌ها بازی کنید، چرا که ما یک نیم‌فصل بسیار سخت را پیش‌رو داریم و دیگر حق اشتباه نداریم.

او با اشاره به بازی خوب تیم پاراگ مقابل تیمش، به شاگردانش گفت: هر تیمی در هر سطحی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهد. شما نباید هیچ حریفی را آسان تلقی کنید و در هر مسابقه نهایت تلاش خود را به کار بگیرید. هیچ چیز نباید ما را از اهداف‌مان دور کند و انتظار دارم از امروز با تمام وجود برای موفقیت تیم و رسیدن به اهداف‌مان تلاش کنید.

اخبار مرتبط:

برانکو با دستیار جدیدش به تهران آمد +عکس

دو پیشنهاد برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس 

غافلگیری جالب برانکو توسط یک هوادار + عکس

عکسی زیبا از بهنوش بختیاری در کنار برانکو

حمله کارلوس کی روش به برانکو در نیمه شب!! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهای جدی برانکو به پرسپولیسی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..