تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس الناز حبیبی در یک جنگل دیدنی

تاریخ نشر : سه شنبه 28 دی 1395 مشاهده : 25 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

عکس جدید الناز حبیبی در اینستاگرام

عکس الناز حبیبی

الناز حبیبی با انتشار عکس زیر نوشت : آدمي دوس دارد به فرزندش يادبدهد هرآنچه باآن زندگي كرده،به آن اعتقاد دارد،آدمي دوس دارد كودكش بداند ماازكجاآمديم و ريشه مان از كجاست، يك پدر گاهي دوست دارد در آرامترين جاي عالم در كنار مادر خلوت كند و از خاطراتش توي گوش دخترش زمزمه كند براي روزي كه بزرگ شد.،،

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

عکس جالبی از لحظه ی سلفی گرفتن با الناز حبیبی

تشکر الناز حبیبی بعد از 1 میلیونی شدن هوادارانش در اینستاگرام +عکس

عکاسی ماهرانه الناز حبیبی از صبحانه و نهاری که می خورد ! +عکس

الناز حبیبی با موهای کوتاه و قیافه ای متفاوت + تصاویر

عکس جالب از زمانی که الناز حبیبی سعی می کند دوستش را بخنداند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس الناز حبیبی در یک جنگل دیدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..