تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!

کد خبر: ۴۶۳۱۷۲

۸۷  بازدید

در این باغ شیشه ای 50 نوع گونه پروانه ای وجود دارند و به راحتی می توان به آنها نزدیک شد و بالهای زیبایشان را مشاهده کرد و درمورد چرخه زندگی این حشرات آموخت.

وبسایت توریسم آنلاین: در گلخانه یا باغ شیشه ای "Wisley" –انگلستان-که زیر نظر انجمن سلطنتی باغبان اداره می شود، بیش از 6 هزار پروانه عجیب و غریب به پرواز درآمده اند.

 آب و هوای باغ شیشه ای چیزی شبیه به یک بهشت گرمسیری است.


در این باغ شیشه ای 50 نوع گونه پروانه ای وجود دارند و به راحتی می توان به آنها نزدیک شد و بالهای زیبایشان را مشاهده کرد و درمورد چرخه زندگی این حشرات آموخت.

امسال 12 گونه جدید به گونه های قبلی اضافه شده اند و انواع میوه و گلها برای تغذیه آنها فراهم است.

از کودکان خردسال تا عکاسان حرفه ای برای تماشای این بهشت پروانه ای می آیند تا هر یک به ذائقه خود از آن لذت ببرند.

مسابقه های مختلف سرگرم کننده در حاشیه این گلخانه نیز برگزار می شود .

بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!  بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهشت گرمسیری پروانه ها در زمستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..