تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری درخواست خانواده سهیلا جورکش از سوی وزارت امورخارجه

در پی درخواست خانواده سهیلا جورکش (قربانی اسیدپاشی اصفهان)، از وزیر امور خارجه کشورمان برای ایجاد تسهیلات لازم جهت سفر او به خارج از کشور برای ادامه درمان، وزارت امور خارجه با نگاه انساندوستانه به موضوع و بر اساس دستور محمد جواد ظریف ، در حال پیگیری درخواست خانواده بیمار مزبور است

به گزارش شمانیوز:چند روز پیش مادر سهیلا جورکش در تماس با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت دخترش اعلام کرد که وی بر اساس تشخیص پزشکان برای ادامه معالجاتش و با توجه به اینکه شبکیه چشم او از دست رفته و لکه سیاه چشم وی هر روز بیشتر می‌شود و لذا باید سریعا به خارج اعزام شود و اگر دیرتر جراحی شود شبکیه کاملاً از دست می‌رود و نظر به اینکه روند این اعزام دو، سه ماه به صورت عادی طول خواهد کشید از وزیر امور خارجه درخواست کمک کرد تا اعزام سهیلا سریع‌تر انجام شود.

در پی انتشار این خبر و پی‌گیری‌های خبرنگار ایسنا، روابط عمومی وزارت امور خارجه به این خبرگزاری اعلام کرد که بنا به دستور آقای وزیر، هماهنگی‌های لازم جهت اعزام بیمار مزبور جهت درمان فوری صادر شده و امیدوار است مقدمات کار هر چه زودتر فراهم شود.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری درخواست خانواده سهیلا جورکش از سوی وزارت امورخارجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..