تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهل هزار تاکسی جایگزین تاکسی‌های فرسوده می‌شود/صدور شناسنامه زیست محیطی برای صنایع

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چهل هزار تاکسی جایگزین تاکسی‌های فرسوده می‌شود که تهران در اين بين 15 هزار تاکسی جدید را به خود اختصاص داده است.

چهل هزار تاکسی جایگزین تاکسی‌های فرسوده می‌شود/صدور شناسنامه زیست محیطی برای صنایعبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم "همه با هم به سوی هوای پاک" که امروز در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد،  اظهار داشت: چهل هزار تاکسی بر پایه سی ان جی سوز جایگزین خودروهای فرسوده می شود که تهران در اين بين 15 هزار از این آمار را به خود اختصاص داده است. 

وی گفت: برای صنایع خود شناسنامه زیست محیطی با 20 شاخص مرتبط تهیه و صادر کرده‌ايم. 

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهل هزار تاکسی جایگزین تاکسی‌های فرسوده می‌شود/صدور شناسنامه زیست محیطی برای صنایع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..