تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

Yaser Hashemi4 زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانییاسر هاشمی رفسنجانی یکی از فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی است. او برخلاف دیگر خواهر و برادرانش از فعالیت های سیاسی به دور بوده است. اگر می خواهید با یاسر هاشمی رفسنجانی بیشتر آشنا شوید این مقاله آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که بیوگرفی کامل یاسر هاشمی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

او که متولد سال ۱۳۵۰ است، ترجیح داده از حاشیه های سیاسی به دور باشد و فعالیت های خود را بیشتر در زمینه های اقتصادی گسترش دهد. در موارد سیاسی موضع او معمولا سکوت است و از کنار آنها به آرامی عبور می کند. خیلی هم کم تن به گفتگو و مصاحبه می دهد.

در سایت هواداران یاسر هاشمی در شرح فعالیت های او آمده است: «یاسر هاشمی بهرمانی (رفسنجانی) رییس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد و رییس دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت است. یاسر هاشمی کوچکترین فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی است.Yaser Hashemi1 زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

او تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان نیکان و تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه تهران و علم و صنعت گذرانده و دارای مدرک فوق لیسانس MBA از دانشگاه علم و صنعت است. یاسر در زمان ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال، مشاور اقتصادی فدراسیون فوتبال بود. نام وی در سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از کاندیداهای تصدی وزارت ورزش و جوانان در کابینه حسن روحانی مطرح شد.

در وب سایت رسمی اکبر هاشمی رفسنجانی آمده است که در دورانی که ایران نیازمند واردات پنیر بود و کسی به کار کردن در اینگونه صنایع علاقه نداشت، یاسر هاشمی برای خودکفایی صنعت پنیر ایران با غلامرضا فروزش، وزیر سابق جهاد سازندگی در این زمینه همکاری داشت.»

برخی خبرگزاری های خارجی و اصولگرا اما از فعالیت های دیگر او در زمینه پرورش اسب، واردات و صادرات در زمینه خرید و فروش غذای بچه، آب معدنی و ماشین آلات صنعتی خبر می دهند که هیچ گاه به طور رسمی تایید نشده است.Yaser Hashemi2 زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

Yaser Hashemi3 زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

Yaser Hashemi5 زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی

- همین حالا عضو کانال تلگرام آسمونی شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگینامه یاسر هاشمی، پسر آیت الله رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..