تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره گل نرگس در سمنان برگزار می شود

حسین خواجه بیدختی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری جشنواره گل نرگس، سی ام دی ماه در سمنان افزود: این جشنواره با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری سمنان و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در مردم، پنج‌شنبه هفته جاری و با حضور معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی، هنری کومش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۸ سی ام دی ماه در این جشنواره شرکت کنند، گفت: معرفی جایگاه گل نرگس در اشعار حافظ، معرفی نحوه کاشت و تکثیر گل نرگس، اجرای موسیقی سنتی و... و. از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

بیدختی با اشاره به ویژگی‌های گل نرگس سمنان از جمله عطر و بوی متفاوت آن نسبت به گل نرگس سایر مناطق کشور گفت: سمنان به عنوان مهد پرورش گل نرگس کویری باید معرفی شود و همزمان با برپایی این جشنواره می‌توان آداب و رسوم، صنایع دستی و هنرهای سنتی و جاذبه های تاریخی و گردشگری سمنان را معرفی کرد.

وی افزود: این اداره کل در صدد برگزاری این جشنواره در سالهای آینده و قرار دادن آن به عنوان یک رویداد، در تقویم رویدادهای گردشگری کشور است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: نرگس زارهای سمنان از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان محسوب می‌شود و فرصت مناسبی برای جذب گردشگر در فصل زمستان است و باید از هر فرصتی برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری استفاده کرد.

بهترین ایام برای مشاهده نرگس زارها در سمنان اوایل زمستان تا اواسط این فصل است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، شهرداری سمنان و سمن های گردشگری در برگزاری این جشنواره با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان مشارکت دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره گل نرگس در سمنان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..